Wat een schrijver zoal doet

Wie denkt dat een schrijver alleen met hoog-intellectuele arbeid bezig is, heeft het mis. Af en toe moeten er ook simpele dingen gedaan worden. Zo waren Anton Brand en ik vanochtend eerst bezig met het verzendklaarmaken van een paar honderd uitnodigingen voor presentatie van zijn nieuwe roman. Oftewel: adresstickers plakken:


Daarna hebben we trouwens nog wel werk gedaan waar we onze kop er goed bij moesten houden: de laatste correcties op de drukproef invoeren. Tussendoor gekeken hoe we de feestelijkheden gaan aankleden, en ook nog lekker kunnen lunchen in de Brasserie van Het Paleis. Dus was het een enerverende dag.

Meer nieuws over de presentatie van Laatste reis morgen.

3 opmerkingen:

  1. Wanneer ben je schrijver??
    Als je woorden, zinnen of verhalen schrijft?
    Als je jezelf schrijver noemt of een ander noemt je zo?
    Moeten er echt boeken van je uitgegeven zijn/worden om schrijver te zijn?
    Mag iedereen die de schrijfkunst beheerst zich eigenlijk geen schrijver noemen?
    Beste uitgever, gooi er eens enkele criteria tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, als lezer mag je helemaal zelf weten wanneer je iemand een schrijver vindt. Ik hanteer wel mijn eigen kriteria, maar daar hoe jij je niet aan te houden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even voor de goede gang van zaken, ik vind Anton Brand een uiterst aimabele man en vond zijn, door mij aangeschafte boek Liefdeknopen, prachtig!!! Een mooi boek van een echte schrijver!!!

      Verwijderen