Meer foto's van de Eindejaarsshow

Steeds als ik weer iemand van de aanwezigen bij de Eindejaarsshow ontmoet, volgt er een reeks van complimenten. Deze week ontving in van oud-laboratoriumschoolcollega Jos Jorrittsma een cd met foto's van de avond. Ik maakte er deze selectie van, die een eerbetoon aan de optredende auteurs is, en daarnaast presentatrice en interviewster Cunera van Selma in het zonnetje wil zetten.
Meer informatie vind je  in eerdere berichten over de Eindejaarsshow.

(klik op de foto voor een vergroting)

Cunera van Selm met Lupko Ellen

Cunera van Selm met Marcel de Jong

Cunera van Selm met Paul Gelings

Cunera van Selm met Anneke Claus

Cunera van Selm met Meindert Talma

Herman Sandman vertelt waarom Anton Scheepstra een schilderij cadeau krijgt

Cunera van Selm met Renée Luth

Cunera van Selm met Bill Mensema

Cunera van Selm met Herman Sandman

Cunera va Selm met Rosa Timmer
Voor iedereen die er was, en voor al die mensen die ik tegenkom en zeggen dat het hun zo spijt dat ze er niet bij konden zijn (en ook voor alle mensen die dat ng niet hardop gezegd hebben): dit jaar komt er weer een een Eindejaarsshow. Ik zal de datum waarop die gaat plaatsvinden wat eerder communiceren. Ook verder zijn er kleine verbeterpuntjes. Maar vooral hoop ik op weer zo'n geslaagde literaire avond. 'De beste literaire avond sinds tijden', vond Anton Brand. Dus dan is er een standaard gezet.
Blijf dit blog in de gaten houden, want voor er weer een Eindejaarsshow komt, zullen we eerst nog heel veel andere activiteiten organiseren...

1 opmerking:

  1. Ingrid van der Heide7 januari 2012 om 21:51

    Hoera! Ik ben er zeker weer bij, het was super Anton!

    BeantwoordenVerwijderen