2012 in beeld

Dit zijn de 18 boeken die Uitgeverij Passage in 2012 uitgaf:


Achtereenvolgens verschenen in 2012:
Op een na hielden we van elk boek een boekpresentatie.
Daarnaast deden we zeven keer mee aan de Culturele Zondag, was er elf keer een avond Privé bij Passage, een keer een Ludde Menkemawandeling, een café De Vriendschap, een Groninger week, een poëziefestival in Eelde, een literaire avond in Zuidhorn en de eerste twee afleveringen van Silo Passage. En dan heb ik het nog niet over tal van optredens van de auteurs van Uitgeverij Passage op festivals, literaire avonden en bij boekhandels. Zelf verzorgde ik bovendien tweemaal eee gastles en was ik zelfs een keer mee naar een wedstrijd van de CS Veendam.
Kortom: veel en mooie dingen gedaan dit jaar. Dat kon natuurlijk alleen meer dankzij de nauwkeurige redactionele ondersteuning van Roos Custers en dankzij de de organisatorische inzet van Japke Brouwer. Naturlijk was ik erg blij met de bijna tomeloze inzet van de auteurs. Ook bedank ik vormgevers, chauffeurs, sjouwers en iedeenn die hand- en pandiensten verrichtte. En tenslotte (en zeker niet ten laatste): alle lezers van die mooie boeken die Uitgeverij Passage uitbracht.
Het was een mooi jaar.

2 opmerkingen: