Daniël Dee in de Boekenkrant

Als uitgever ontvang je dagelijks vragen en verzoeken. Zoals: kunt u een overzicht geven van prozadebuten die dit voorjaar bij de uitgeverij uitkomen? Bijna had ik geantwoord dat die er dit halfjaar niet zijn, maar gelukkig realiseerde ik me op tijd dat Daniël Dee nu met Vrouwen en ik eerst wel degelijk een debuut heeft. Ik ken Daniël al zo lang dat ik hem niet al debutant zag. Maar hij hoort dus wel degelijk in een special over debutanten thuis.

En zo komt het dat Daniël Dee in het nieuwste nummer van de Boekenkrant staat, dat als thema 'debutanten' heeft, met een van zijn verhalen en een paar pagina's verderop met nog een artikeltje over het boek:



In het februari-nummer van de Boekenkrant verder aandacht voor oa. Bert Natter, Ruben van Gogh en Hans Aarsman. De krant is bij verschillende boekhandels en bibliotheken te verkrijgen, wordt op enkele scholen gedistribueerd en ook is via de site te downloaden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten